Hopptävling

Har skjutsat Bella till hopptävling idag. Första gången jag körde hästtrasport med häst i, gick helt okej! Det är så skönt att veta att man kan och att mitt handikapp inte är nåt hinder för att ta sig nånstans bil, och kanske transport. Nästa år, beroende på hur allt blir, så vill jag kunna ta mig till tävlingarna utan mina föräldrars hjälp. Inte för att bli av med dom, utan mest för att visa att man kan! ;)

Btw så gick det bra för Bella, även för dom andra kompisarna jag tittade på :D

Kommentarer
Postat av: matilda

då får du lasta ponnyn och komma upp till mig någon helg! ;)

Svar: Jag tror jag måste göra det asså :D
Hillevi

2012-10-08 @ 20:23:51
URL: http://skogsrusset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0