Några punkter

Detta har jag varit med om/gjort under min cancertid

* Gjort minst 7 olika sorters röntgen (MR, PET, lung osv)
* Förlorat mina två bästa vänner
* Gjort 6 ½ operationer (halvan sövdes jag bara och tog prover)
* Tappat ALLT hår på kroppen (hår, fransar, håret på armar/ben osv)
* Fått hur många liter blod som helst (tack alla blodgivare!!)
* Åkt in på akuten ett antal gånger
* Blivit iproppad mängder utav antiobiotika
* Haft närmare 100 stygn/agraffer
* Haft typ världens största blåmärke (kan inte va många som slår det)
* Gått ner 15 kilo på ett halvår
* Lärt mig uppskatta livet bättre

Kommentarer
Postat av: matilda

Du är grym Hillevi. <3

Svar: Du e!! <3
Hillevi

2012-10-21 @ 15:47:29
URL: http://skogsrusset.blogg.se
Postat av: Bella

Jag är så stolt över dig. Finns alltid vid din sida vännen, oavsett vad!<3

Svar: <3 <3 <3
Hillevi

2012-10-21 @ 19:37:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0