Söta

Måste typ bara beräta om några barn.. :D

Liten tjej: Vart är ditt ben?
Jag: Jag har bara ett ben
Liten tjej: Nu skojjar du med mig!
Så gick hon ett varv runt rullstolen för att kolla vart jag hade gömt benet.
Liten tjej: Men vart är benet?
Jag: Det är borttrollat, för jag åt förlite grönsaker när jag va liten.
Liten tjej tittar på mig som om jag vore dum i huvet och gick vidare utan att säga nånting. Medans andra som fattade började asgarva

En annan gång så går en tjej och henes mamma förbi mig, tjejen stannar upp för att titta på mig, sen springer hon ikapp sin mamma och rycker henne i armen. Hennes mamma följer med henne som hon ville och kommer fram till mig.

Flickan: Har du brutit benet?
Jag: Nej, jag har bara ett ben
Flickan vrider nästan huvet upp och ner och tittar där skule varit.
Liten senare
Flickan kommer fram och tittar lika förundrande igen, varpå hennes mamma ber henne sluta och ber om ursäkt. Jag sa till mamman att det inte alls va konstigt att hon titta, det ser ju faktiskt väldigt konstigt ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0