Det händer en hel del

Under tiden som amputerad är det flera som vill/har intervjuat mig. Allt från skolarbete till radio. Några kanske såg mig i lokaltidningen också ;)

Den 15 september kommer det sändas ett program som heter barnaministeriet, från UR. Det är en reporter som från i våras har följt mig i min vardag. Jag har själv inte hört hur det kommer att låta och jag vet inte vilka delar som kommer vara med än. Repotern har spelat in massa timmar som ska kortas ner till en timme. Ska bli spännande, samtidigt som det är väldigt nervöst, då det säkert kommer låta konstigt och stelt XD

Kommentarer
Postat av: Jenny

säg till när du vet när det sänds, jag vill se :)

2012-09-06 @ 21:47:36
Postat av: matilda

åh så grymt! :D

2012-09-06 @ 22:24:14
URL: http://skogsrusset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0