Svaren på frågestunden -

 

Maria Mattsson

Hur gör du när du köper byxor, klipper du av dom?

Den frågan var ju riktigt bra! Jag har tidigare bara gjort en knut eller liknande, eftersom jag inte vetat om jag skulle ha protesen. Men nu när jag ändå inte använder den så klipper jag av byxbenen ;)

 

Matilda, skogsrusset.blogg.se

Rider du något? :3

Nope, har bara ridit en gång efter amputationen. Vi har ingen bra häst att rida på, antingen för små eller lite för pigga..


Favorit färg?

Har ingen speciell. Men när jag tappade allt hår och ögonfransarna, så klädde jag mig i lite mer tjejiga färger, och det har nog hållit i sig lite ;)


Vem är den snyggaste kille som finns? ;)

Har ingen speciell snygging. Men många utav de ”vanliga” snyggingar som tonårstjejer gillar XD


Ska du fortsätta tävla i körning?

Ja, har absolut inte slutat för alltid. Har fortfarande ett mål att så småningom tävla handikapps-SM någon gång i framtiden :D


Vad gör du när du inte är i stallet?

När jag inte är i stallet är jag och tränar basket, hemma och pluggar eller ibland iväg med kompisar :)


Sover du bra?

Har lite svårt med hur jag ska ligga utan att få ont i ryggen. När jag väl har somnat sover jag hela natten (skönt!). Men vaknar ofta och känner mig lite mörbultad..


Vad tror du om framtiden?

Just nu känns det som om min framtid ser riktigt bra ut!


Vad vill du jobba med senare i livet?

Jag hoppas att i framtiden kunna jobba med människor som är/varit i liknande situation som jag.


Hur går det i skolan?

Hittills går det bra tycker jag. Alla verkar snälla i klassen och jag känner att jag är mer motiverad till skolan än innan cancern.


Om du fick önska dig tre saker, vad skulle det vara då?

Att cancer inte fanns, att jag kommer få ett bra fortsatt liv och att Candy va lite piggare :P

 

Mamma Om:

 

Hur får du plats att sova i soffan? ;)

Man kurar ihop sig till en köttbulle. Det är så skönt att somna i soffan och så slipper jag hoppa uppför trappan ;)

 

Isabelle, isabellebroberg.blogg.se 

Höll du på att dö någon gång när du hade cancern?

Om jag inte hade amputerat benet så hade jag antagligen inte klarat kampen.


Kände du någon gång att du inte orkade mer..?

Kände det ett flertal gånger.. Framför allt när det blev oplanerade veckor på sjukhuset och när de insåg att behandlingarna inte hjälpte.


Vad tycker du om mig? ^^ (Ego quest)

HAHA du är grym och du är nog den som ställt upp mest efter operationen!!


Varför är du så jävla grym? :3

Om jag ändå vore det ;)

DU ÄR BÄST HILLEVI JAG ÄLSKAR DIG! <3


Kommentarer
Postat av: Isabelle

pussaj på däjj!! <3

2012-09-08 @ 22:26:10
URL: http://isabellebroberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0