Tidsinställt - känsliga läsare varnas :3

När det här publiceras är jag på basketträning! Det är bland det bästa som amputationen har lett till :D Btw så råkade jag stoppa min tumme mellan Candys tänder igår, låter skumt, jag vet! Sen råkade hon bita, så nu har jag ett litet sår på tummen :( Det gjorde faktiskt riktigt ont, även om det inte är så stort XD
 
 
Det ser ju inte direkt ut så här
- bild från när jag va tvungen att operera fingret efter blodförgiftning. Kan tillägga att ärren knappt syns idag

Kommentarer
Postat av: matilda

Hur fick du blodförgiftningen då?
Ser och låter som om båda sakerna gjort sjukt ont i alla fall. xD

Svar: Haha jag fick en sticka i högerhanden och när man får cellgifter så är man väldigt infektionskänslig och på nåt vis vandrade bakterierna från stickan i högerhanden till leden i ringfingret på vänsterbanden. Fick hög feber, jätteont och en röd "rand" från fingret som kröp upp längs armen. Som det kan gå XD
Hillevi

2012-09-26 @ 22:10:08
URL: http://skogsrusset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0