Johannesberg 24-25 augusti

I helgen som var så var det tävling på Johannesberg. Jag va väldigt tveksam innan hur det skulle gå då Candy inte alls varit på min sida.  Sen på fredagskvällen när jag packat in allt i transporten blev jag utan groom på lördagen.. 
Det är inte helt lätt att hitta någon så snabbt som är sugen att gå upp 5 på en lördagsmorgon, men ni alla ska veta att min bror är BÄST! Max, som inte alls är intresserad av hästar ställde upp och räddade min helg - och han gjorde det utmärkt också!
 
resultaten då:
på lördagen var det dressyr - Candy segade mer än vanligt, men lyckades ändå att precis komma utanför placering, annars brukar vi komma sist där. 
Precisionen direkt efter dressyren - extremt seg och sen råkade jag peta ner en boll.. 
 
Söndag och maraton - med proffsgroomen Bella så lyckades vi riktigt bra! En av våra bästa maraton nånsin, men tyvärr precis utanför placering där också.
totalt hamnade vi också precis utanför placering. men har aldrig varit så nöjd över att vara så nära :) Candy är den bästa ponnyn som finns och sköter sig exemplariskt på tävlingsplatsen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Superbra att Max kunde ställa upp, han är en toppenbror. Kram till er båda

2013-08-31 @ 18:27:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0