...

Va på läkarebrsök och fick resultaten från förra veckan, och från såg finfina ut allihopa! Blodvärdena såg bra ut, inga metastaser nånstans heller. Men jag tror att ens kropp undermedvetet skulle känna på sig om det va nåt. 

Men iallafall så tog jag upp att jag har så jäkla ont i ryggen hela tiden. Läkaren skulle skicka nån remiss vidare, så hoppas det kanske kan ge nåt. För just nu i skrivande stund så ligger jag vaken 05.34 och har gjort det ett tag. Man pallat inte varken psykiskt eller fysiskt att ha det så


Ingen cancer eller så i den här kroppen. Jag ler ju till och med under röntgen :) fast bilden är från i våras när jag gjorde en isotopröntgen

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha bilden är såå härlig!

2013-12-12 @ 14:58:46
URL: http://skogsrusset.se
Postat av: Anonym

Hej, jag har osteos sarkom och är höftamputerad.
Tycker om din blogg.
Du är en bra kämpe.👍

Svar: Hej! Kul att höra att fler är det :) hoppas du kan hitta nåt intressant i bloggen.
Du är säkert en lika bra kämpe du!
Hillevi

2013-12-17 @ 01:33:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0