Usch

Känner att jag svek laget totalt :( 

Börjar uppvärmningen bra, med mycket fart. Den dör allt och jag blir kall och stel direkt - missar varenda boll..

Kall när matchen börjar, förvirrad över min position, och är för snabb för laget i anfallet. Kommer in till skott några gånger med stressar och slänger iväg bollen. 

Efter kanske 20 min blir jag varm nog att sätta bollarna, så då dyker några ned. Råkade dessutom tappa två bollar mät jag dribbla, vilket jag aldrig gör annars.

Va helt enkelt för uppstressad. En förlust med 4 poäng, men otroligt nöjd över mina lagkamrater som verkligen gjorde bra ifrån sig! Och även när de ledde med många poäng gav vi oss inte och kom ikapp, grymt Nacka! :) Dåligt Hillevi :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0