Lathet är inget funktionshinder

Ni alla har säkert sett att under handikappsparkeringsskylten så har några satt upp att lathet inte är något funktionshinder.

Idag hade jag lite bråttom när jag skulle till sjukgymnasten så jag glömde att lägga dit parkeringsbeviset.

Sen när jag kom ut och satte mig i bilen och såg att det satt en lapp under torkarbladet, så blev jag så jävla sur! Fan min första P-bot tänkte jag. Tog tag i lappen och såg en bild på en skylt med den klockrena texten.

Så jävla bra!! Ska nog skälv printa ut några sådana och åka runt och sätta dom på alla bilar som står på HKplatser utan tillstånd XD




Kommentarer
Postat av: matilda

haha fan va smart xD

2013-02-23 @ 10:27:19
URL: http://skogsrusset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0