Min grymma ponny!!

I helgen var första tävlingen för i år och första tävlingen jag åker iväg på själv med min groom.

Allt gick så himla bra praktiskt! Vi kom dit på torsdagskvällen och stallade in Candy, satte upp vårt tält och gick maratonbanan (på kryckor)

Resultatmässigt gick dressyren på fredagen åt skogen, hon va sjukt seg..

Marartonen på lördagen gick också segt, men vi hade korta vägar i hinderna.

På söndagen var det precisionen, vi visste att om vi blev felfria och om den som låg före mig totalt rev två bollar så skulle vi bli placerade.
Gick in på banan med den bästa känslan i tömmarna och bara körde på! -> felfria med en grym tid!

Det vi visste inträffade och vi kom tvåa totalt!! Och det bästa var att jag också vann precisionen, med den bästa tiden ( 2.47) utav alla och 45 sekunder snabbare än tvåan :D

BÄSTA PONNYN STÄLLER ALLTID UPP


Kommentarer
Postat av: Matilda

Grymma ni!

2013-07-05 @ 15:56:29
URL: http://skogsrusset.blogg.se
Postat av: Anonym

Ni var jättegrymma, Du, Bella och ponny . Det var roligt att vara med och se på. Kram

2013-07-05 @ 21:50:22

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0