Fredag igen

Oj va veckorna går fort! Helt galet, snart är terminen liksom slut och det är jullov. 

Hyfsat okej i skolan nu, lagom mycket saker som ska lämnas in och så, skönt :)

Sen tyvärr så har jag haft smärtor typ hela tiden den senaste tiden och jag har svårt att sova, vilket tär extremt mycket på en.. Hoppas med lite olika saker nu framöver att jag kanske kan slippa det. Skulle vara så mycket enklare i skolan då, och jag skulle kunna njuta mer utav stallet och basketen!

Nu ska jag fortsätta mitt fredagsmys med en godispåse och film ;D

Kommentarer
Postat av: Matilda 17 år och rullstolsburen

Ska du på Stockholm Horse Show något? Eller bara på shoppingen? Jag kommer vara i Stockholm nästa helg från fredag till söndag, tycker vi kan passa på att ses!

Svar: Jag har inte planerat att vara där nåt.. ;) men en liten dejt borde vi väl kunna få till :D
Hillevi

2013-11-22 @ 18:30:48
URL: http://skogsrusset.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0