Söndagsmiddag

Hihi verkar som om det har blivit en liten grej att på söndagar äta middag borta :) förra söndagen var jag hemma hos mamma och snart ska jag hem till mormor. Lite mysigt att göra det såhär på hösten och att äta med lite mer sällskap än vad jag gör hemma hos mig haha 

Har jag pluggat i helgen då? Haha nä, har prioriterat mig själv istället :) har typ haft hemmaspa, fixat naglarna och vilat kroppen - sovit säkert 8 timmar på nätterna och vilat lite på dagarna. 

Även tagit tag i några saker dom tyngt axlarna lite, städat ut mitt gamla rum hos pappa, varit hos Candy och sen haft lite olika besök här hos mig :)

Skön helg och laddar upp nu upp inför kommande vecka som är fullproppad! 

Mormor var här i igår och vi löste Melodikrysset :D myyys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0