Dagen efter

Sov nästan 12 timmar, men de var välbehövliga! Vaknade av mig själv och fick lite känslan av att vakna efter en operation. Annars blir man ju alltid väckt av alarm. Men inte idag och innan jag insåg var det var för dag och varför jag vaknat av mig själv var det som efter en operation. 

Vågade knappt känna efter, men lyckligtvis insåg jag snabbt att smärtan var betydligt bättre idag :) först när jag reste mig gjorde det ont. 

Har varit hemma idag och tagit det lugnt och faktiskt pluggat. Var en sväng hos Candy också, men det är lite svårt att göra nåt utan att ta i med högerarmen.

Porten satt ju på högersidan typ vid bröstmuskeln, så så fort jag rör den så gör det ont, haha rullar rullstolen med vänsterarmen och foten just nu. 

Hoppas på att det är ännu bättre imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0