Port-a-cath

Imorgon är det operation på schemat.. Porten ska ut. 

Är ganska nervös inför operationen då jag antagligen ska vara vaken. Tanken av att de ska skära och ta ut nåt som suttit i mig i två och halvt år är lite skrämmande.. 

Fast det som är värst är att jag inte kommer kunna träna nån basket resten av veckan. Jag vill verkligen inte riskera att ärret blir fult.. :( ingen träning = träningsabstinens och smärtor. 
När jag tränar tänker jag bara på hur kul det är och alla smärtor bara försvinner




Kommentarer
Postat av: J

Det kommer att gå så bra, lycka till med operationen

2013-10-21 @ 19:10:46
Postat av: Maja

Håller tummarna (!)

2013-10-21 @ 21:10:58
Postat av: Matilda 17 år och rullstolsburen

Lycka tillll!

2013-10-21 @ 21:42:41
URL: http://skogsrusset.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0