❤️Candy ❤️

Min älskade underbara lilla vita springare, hon som fick mig att vinna kampen mot cancern. Det va hon som fick mig ur sängen, för ingen tar hand om henne lika bra som jag. Hon har funnits vid min sida hela min tonår, och nu...

Det är väl bestämt att hon ska åka till en liten tjej, Therese som ska ha henne. Jag har helt tappat intresset för att vara i stallet, träna eller tävla. Candy förtjänar det bästa och det ger inte jag henne just nu :( Så så fort dom får tillgång till boxplats kommer mitt lilla hjärta åka

Det är något som tyngt mig väldigt mycket, lite därav att jag avreagerade mig på filosofilektionen, jag ligger och tänker på henne på nätterna, varje gång jag är i stallet och ser hennes lurviga små öron spetsas framåt mot mig, känns det som om jag sviker henne










Kommentarer
Postat av: Matilda - tonårsliv i rullstol

Ååh finaste ni. :(( <3

2014-04-02 @ 17:39:13
URL: http://skogsrusset.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0