Påsklov!!

Påsklov nu, hur skönt som helst! :)

I fredags vårpiffade jag hela (så stort) mitt hus och hade sen på kvällen fordringen i stallet så pysslade där

Lördag så var det möhippa för min syrra, hela dagen och oj så kul och lyckat det va :)

Igår trött efter lördagen, va jag i stallet, iväg och handla med en kompis och sen  iväg och tränade innebandy igen 

Idag tänkte jg fortsätta lite med huset, chilla lite och sen blir det basketträning ikväll :D


Gios fru was here, ett uppdrag Zara hade att klottra lite varstans ;)


Kommentarer
Postat av: Matilda - tonårsliv i rullstol

Ååh vill också ha lov! :( Jag måste vänta en vecka till D:

Svar: Jag som tyckte vårt påsklov låg sent i år ;) men då har ju du det roliga kvar :)
Hillevi

2014-04-14 @ 18:03:08
URL: http://skogsrusset.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0