Studiedag

Fatta vad skönt med en extra ledig dag mitt i veckan :D

Gick ändå upp tidigt så man inte sover bort hela dagen och drog mig mot stallet. Va där i flera timmar och gjorde det så fint så. Älskar när man lyssnar på musik, är själv i stallet och gör det snyggt samtidigt som man rensar hela huvet på massa tankar. Har nog blivit för lite sånt i höst när jag kanske hade behövt det ;) 

Åkte hem, duschade och åkte sen och plockade upp två kompisar för att sen åka till en annan för lite tisdagsbrunch sådär :D åh va mys att kunna göra det!

Nu blir det massa plugg, men det känns nästan (bara nästan) okej trots att man är ledig, för det är en bra dag och jag måste ligga i fas så att jag kan träna och spela matcher annars :)

Snodde bilden från en kompis, är inte lika skillad på att ta egna ;)

Kommentarer
Postat av: Anita

Gott det såg ut :)

2014-01-30 @ 21:44:48
URL: http://siliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0