Borde väl egentligen sova..?

Ligger här och vrider och vänder mig, alldeles för många tankar i mitt huvud.. Råkade även sov ett par timmar efter middagen så är inte ens trött, så typiskt, vet att jag inte kan sova sådär men kunde inte hålla mig vaken och borde egentligen pluggat betydligt mer matte än vad jag gjorde..

Matte är det sista ämnet jag har kvar och måste faktiskt säga att jag är ganska stolt över de betyg jag fåttdet här läsåret med tanke på hur intensivt det varit på alla håll och kanter och har en högre ribba totalt än första året




Kommentarer
Postat av: Matilda

Shit vilka topp betyg du har! :o

Svar: Fast det är vara för att det är så låg kvalité på lektionerna så om man är normalbegåvad så är det inte svårt :P
Hillevi

2014-06-04 @ 22:55:24
URL: http://skogsrusset.se
Postat av: Mamma

Jag tror inte du ska nervärdera dig själv. Finns det kriterier att uppfylla spelar det ingen roll med klass och annat.
På 80-talet vare det relativt. En klass skulle vara lagom.
Var stolt över dig själv, jag är iaf stolt över dig <3

Svar: Du är bäst <3
Hillevi

2014-06-06 @ 05:38:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0