GBG basketfestival 2014

Vanligtvis brukar jg va helt exalterad när jag kommer hem från en sån här turnering, även om man är sjukt trött! Men nu känns det annorlunda, en bättre plats har vi aldrig kommit på, men nu på grund av oärligt spel. 

Det känns inte rätt, tänkte inte så mycket på det under matcherna, men mer nu i efterhand.. 

När jag har fått priser eller medaljer brukar de ligga framme länge bara för att jag ska påminna mig själv in hur duktig man är.. Nu ligger medaljen undanstoppad i en låda... 

Det här va en turnering för ståbasket, det fanns en klass för utvecklingslag i rullstolsbasket. Men vi, vi körde inte enbart med utvecklingslag och det känns så fel och jag känner mig så skyldig till det. Andra lag gick miste om matcher, vinster och glädje för att vi körde något som vi kanske inte borde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0