Flugornas herre

Säger det öppet och ärligt utan att känna minsta ångest. Skolkade igår, anmälde mig "sjuk"

Vad jag gjorde va att göra sånt som ger mig energi och glädje. Vaknar utan något alarm, käkar en god frulle, tar kryckorna och tar en promenad till stallet i vårsolen som va igår. Underbart stallväder, och jag fixade inne i stallet och utanför på gården. Rullade ner till hagen med morötter och bara njöt i solen. 

Gick hem sen plugga matte och sen ledarskap och organisation, vilket är en intressant ämne. Man blir stolt lver sig själv när man lyckas plugga hemma ;)

Tittade på film sen och såg flugornas herre, medvetet val av film. Jag tänker inte va nån i dussingmängden, jag vill gå min väg, och jag står för det jag tycker är rätt. 

Avslutade dagen med en tuning, för att få till tänkandet och idag så ska det bli kul att se reaktionen på klassen eftersom jag försvann efter i måndags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0