Lite mer som förut, både gott och ont

Gick hela dagen igår och hela idag i skolan, vet inte hur länge sedan jag inte skolkat nånting på en onsdag och torsdag i rad. (Stolt) Jag har matte som första lektion båda dagarna och jag brukar jobba hemma ena lektionen. Men tyvärr är det ju svårt med hjälp, så igår fick jag hjälp och idag var det ett frivilligt prov och jag var den enda i klassen som gjorde det. Haha min klass är ett skämt när det gäller skolan. De är supergoa människor hela bunten, men när det gäller pluggandet, inlämning av arbeten, prov och arbetsro på lektionerna är det katastrof!

Sen filosofin har jag skolkat alldeles för mycket, men lyckats prestera toppresultat. Det är just för att jag inte får arbetsro på lektionerna och blir då trött och omotiverad. 

Nu ska min kropp och knopp få vila, så här ont i ryggen och nacken har jag inte haft på länge :( och efter varit igång sen halv sju i stallet är hjärnan också död ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0