Senaste veckan sammanfattat


Min systerson William döptes i lördags
Även min syrra Zara och hennes sambo, Giovanni, gifte sig och det va sååå fiint och allt va så bra fixat 



Jag och min bror^

.....

Sen har jag varit en del i stallet, det är riktigt jobbigt just nu :( 
Igår, torsdags va jag på ultuna och fixade hennes tänder. Min underbara ponny va så snäll, gick in själv i transporten innan jag ens hunnit sätt mig i rullen igen <3

....

Har varit en värdelös vecka i skolan, har typ gjort nationella i engelska och det va väl det enda vettiga den här veckan. Har fått reda på några slutbetyg och det luktar A i minst tre ämnen(*stolt*) och minst C i de andra

.....

Tränat basket måndag och onsdag inför nästa veckas match med u, kom och titta!!!

.......


Sen innebandy igår och imorgon åker jag på nybörjartunering i Eskilstuna med innebandykillarna (första matchen 9, lite för tidigt för mig :P)


.......




Nu ikväll har jag varit på middag med a-laget och det va supertrevligt! Tyvärr fick jag dra hem vid tio så jag orkar med alla matcher

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0