Usch..

Va i skolan på förmiddagen som inte gav något, åkte hem lämnade bilen och tog sedan taxi till kistamässan och hjultorget. Träffade upp Matilda (Skogsrusset) där och kikade runt och testade lite, träffade flera bekanta ansikten också. Haha handikappsvärlden är inte så stor ;)

Fastnade i köer på väg hem därifrån, taxin som skulle ta mig till hallen sen va sen och jag sen till matchen då.. Kom fem min innan den börja som tur va. Sen matchen vill jag bara glömma :(

Va gör jag?! Jag väljer i princip bort Candy för att få mer tid till skola och basket, och det går ju bara åt helt fel håll.. Usch va jobbigt det är nu. På lördag åker hon, säsongen är snart slut och skolan med.. Här står jag utan häst, en klubb som inte ska vara med och satsa i serien nästa säsong och en klass som är allt annat än engagerade i skolan

Kommentarer
Postat av: Matilda

Uscha :(

Svar: Tur att jag fick träffa dig iaf :D
Hillevi

2014-05-22 @ 21:14:24
URL: http://skogsrusset.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara info

Mejladress:

Hemsideadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0